Anna says:

Hej Hallå tjohooo!  Idag hade jag och många fler i klassen bara en lektion!  och den började 15.oo :D Vaknade vid 10, went out for a walk .. sen drog jag på stan med rebecca! Vi kollade in några affärer och letade efter nyårsklänningar men fann inget som gav intresse. Så vi gick på Wayne's och åt lunch ! Kyckling & Pesto Toast är hur god som helst ;-)  Efter skolan drog jag och josefin till Edda och simmade & bubblade, AWSOME! Sedan har jag spenderat resten av kvällen med systrarna Idenäs ! (älskar efternamnet!) Vi såg He's just not that in to you !!
Nu ska jag sova bums!!



Imorgon
06.10  ALARM
06.35 Friskvårdskompaniet
06.45 - 07.30 CORE
08.30 - 14.15 skola (11.15 TERMINS :S )
18.00 FIRA LILLA STINA 18ÅR :) P a r t y p a r t y!




Hur blir det nästa helg egentligen? MusikEstetParty?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0