Dags att slänga in lite låtar på Spotifylistan nu va?

Jag sitter och nöter den där lilla söta Spotifylistan nu och förundras över vissa låtförslag. Något soft som jag upptäckt är att två låtar börjar med att några ungar skriker, säger dock inte vilka, ni får titta efter själva!

Som tur var har det börjat trilla in lite finfina låtar nu på slutet (varav en av dem börjar med ungar som skriker) och jag är optimistisk. Mycket saknas dock. Varför finns det ingen Kentlåt upplagd föresten? Är det mitt ansvar att lägga upp en rentutav?

Nåväl, kisses and hugs!

/anthån

Kommentarer
Postat av: Wahla

Kent måste med, men jag kan tyvärr inte ta ansvaret. Jag gillar skrikande barn nämligen!

2009-12-14 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0