haalåå

inget illa ment mot dig som dissade privata inlägg.. men jag tycker att det vore lite trevligt om alla kunde skriva en liten rad om vad som händer nu på lovet, vore rätt trevligt att höra/läsa. :)
Så hur hade alla (som var där) de på station då? trevligt? :)
Min sysselsättning just nu är mentalförberedning för hopp från lundqvists tak. (nej jag ska inte ta självmord.. men de kan låta och tänkas så..) vi har nämligen skottat ihop en snö(b)hög (HAHA. humorn på topp..) och i den är de tänkt att man ska landa efter man har gjort ett tjusit hopp i luften. HJÄLP skriker de bara i mitt huvud.. jag är ungefär lika rädd för höjder och sånt där man kan göra illa sig på som en hönor är rädda för rävar.. fy bövulen. Annars idag har jag slappat nästan hela dagen, eller har knåtat ihop ett litet träningspass också! och nu kommer en sista fråga för idag. (kan vara sista för alltid eftersom de där tjusiga hoppet inte lär bli så tjusigt för mig......) vad ska alla göra på nyårsafton? ingen som har något fint outfit tips dom kan lägga upp här? är lite i nöd.. haha :D
aja. Haaavarne
/Linnéa Lu

just daaance. tagga nyårs nu mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0