hejhej

Hejj. Nu är några skolgrejer ur världen. en iaf. mukoreflektionen är inlämnad, känns skönt att det är bortgjort.! sen så ska,religionen göras. svenska grejen ska göras klart ( är lite seg på att lämna in.. snart ett år sen.. ajaj)  mer då.. hm, min sångläxa skall göras. inget piano imorgn. aldrig mer piano före jul, martin ringde å sa det idag. skönt!:) hmm.. gemu läxa borde vi ha.. varför kommer jag aldrig ihåg vad vi har för gemuläxa?
lucia.. finns fortfarande luciagrejer jag inte kan. heja linnet.
så nu är det bara att fortsätta sista rycket innan jul nu!
var det nån läxa jag glömde? det känns som om det är nått jag inte riktigt har koll på..
LinnéaL

när ska vi öva för D.C?:D
partymodeon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0