HELG<3

hej och godmorgon kära klass occh andra läsare.:)
jag kan ju börja med att berätta om gårdagen. den började med att jag klev upp klockan 7,duschade och sen såg jag julkalendern, som jag förövrigt älskar! iaf om man jämnför med förra årets! sen så åt jag frukost och begav mig till burträsk där jag lämnade bilen till pappa- "har du hett i motorvärmarn" L"njaa alltså jag tror inte jag vet hur man gör.. eller jag har aldrig gjort det förr" p - "alltså Linnéa Lundqvist jag tror jag kallar in ditt körkort" heheh i'm sorry, men jag har faktiskt inte hett i motorvärmarn förr? dock hade jag nog kunnat lista ut de, men jag orkade inte.. :D sen vandrade jag vidare genom burträsk till karamellen för att avverka några jobbtimmar. gick kanoners! sen vidare till skolan, första lektionen var alltså kl 3, ok enligt mig! 
och idag då.. då körde jag bil till skolan vilket innebar att jag han se julkalendern idag oclkså. lovely <3 efter skolan blir det stan, med issenisse och sen ska jag gratta stina och sen hem, ryktas om att det blir sunes jul på min teve ikväll. heeelt okej!
jobbar imorgn. kom och handla av mig klassen!
Burträsk kiosk. karamellen. vi har jättemycket gott. haha jag lovar.!

tagga massa festivaler i sommar!!!!!!!

linnéalinnetLU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0