LUSSESCHEMANA HÄR.

På fredag har vi lucia på morgonen på skolan. Efter det är vi lediga och då ska vi fara och lussa på Optronic typ 14.30. Jag har sagt att vi max kommer vara 25st som kommer att komma och lussa. Och vi ska hålla på i ca20min.
Sen på kvällen har vi ingenting!
På lördag har vi ingenting på dagen, men på kvällen har vi två lusserier. Den första är för AIK och är kl 20.00. Sen springer vi över till Lussejazzen som är på folkparken och sjunger kl 21.00.
Eller det är dom tiderna som är satta förut, har blivit lite krångel för AIK har ändrat sig och ville att vi skulle komma 21.00 istället. Men det går ju inte.. Så vi ska lösa det där på något sätt. Men typ dom där tiderna iaf! Sen tänkte vi att vi kan dela upp lussandena. Alla behöver inte vara med på alla lussanden OM MAN INTE VILL. Förutom killarna, som nog behövs på alla. Men vi får prata om det mer. Typ imorgon före religionen?
Sen så har vi väl sagt att vi slår ihop med A:arna. Så vi måste prata med dom också.
Sen på kvällen på lördagen ryktas det om klassfest, vem som styr det vet jag inte?!:)

Så för att sammanfatta:

FREDAG: LUSSA PÅ MORGONEN PÅ SKOLAN, SEN OPTRONIC ( PÅ ANDERSTORP) KL 14.30. SJUNGA I TYP 20 MIN. LINNÉA, JAG HAR SAGT ATT DOM SKA BESTÄLLA GLUTENFRITT FIKA ÅT DIG. KOM INTE PÅ OM NÅN ANNAN VAR ALLERGISK MOT NÅT SOM ÄR I BULLAR...

LÖRDAG: LEDIGA PÅ DAGEN. SJUNGA FÖR AIK OCH LUSSEJAZZEN PÅ KVÄLLEN. FÖRUT VAR DET SAGT AIK KL 20.00 OCH LUSSEJAZZEN KL 21.00 MEN DET HAR KRÅNGLAT SIG SÅ JAG KAN INTE SKRIVA NÅGRA EXAKTA TIDER, MEN RUNT DOM TIDERNA SOM STÅR ÄR DET. SEN KLASSFEST PÅ KVÄLLEN?!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack så gullit att du tänkte på mig ! :D då kan jag fika också yummiee. ;]

jag kan inte på den 12.. jobbar på en pub då. men jag jobbar gärna med nått annat sen om det behövs! men är med på allt på fredan! :)

2009-12-06 @ 21:38:38
Postat av: elias

Nån som vet om religionen ska vara klar imorgon?

2009-12-06 @ 22:27:38
Postat av: Jewn

Är skeptisk till att religionen ska vara inne imorgon. Vi började typ i förrgår?

2009-12-06 @ 23:48:12
Postat av: Anonym

Den ska säkert vara inne före jul :) ?

2009-12-07 @ 00:09:22
Postat av: emma

Jo han sa att den skulle va inne före jul bara:) men jag insåg idag att det bara är den här veckan och en till, sen lov:O:)

2009-12-07 @ 11:41:36
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0