Å så var det lördag



... snön lyser vit på taken, Endast Lina är vaken. ;)

Station var helt ok igår, Var det bara jag, eller var musiken riktigt
bra?! undra hur många gånger min fot blev stämplad egentligen,
jag var helt svullen om tårna när ja kom hem! (kan i å försig bero till viss del på mitt skoval haha,
men det behöver inte nämnas högt) Tack för gårdagen i allafall, alla som var där!

Sen till ni som inte var där, hoppas ni hade en riktigt bra kväll utan dunkadunka och mörbultade fötter ;)
kramar på er!!!

// Lina


Kommentarer
Postat av: JOn

Lät som en riktig rolig kväll med svullna tår ;)

2009-11-28 @ 12:38:51
URL: http://jonelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jajjemen ;) haha. Men jag tror att vi dansade snyggare i kväll ;) Visst hade vi skojj! Å gratis e ju alltid gott :D

2009-11-28 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0