HELG! STATION,HOCKEY,VÄNNER,MUSIK!

 

Vaktmästarnas öppentider på skolan! Det gäller bara att chansa ;P

'

 

Hade så jävla roligt igår :D Träffade (typ!!) hela klassen på station!! Snart fyller STINA 18år och då jäklar ska vi ha kul ! (höll precis på att skriva då ska vi ha kuk), k & L är så skrämmande nära varandra på tangentbordet! :P
Just nu känns det sååå skönt med en lång helg! SKa nog fara till pappa&ida söndag. Hur nu jag ska få mig hem innan tisdagmorgon, kanske får ta bilen men mamma tycker att det är så halkit nu. Någon som ska till lycksele imorogn :) ?  :P Sen kom jag precis på att jag har ett litet problem, jag får ju inte ens köra bil nu efter en roli gårkväll.. :-S

Måste visa en äcklig grej! Hur förbannad tror ni jag blev igår när jag fönade håret och helt plötsligt så sugs det inte jättemycket hår.. det var bara att ta bort håret.  :( :( :( men det syns typ inte så sjukt mkt så det är ändå ok men man blir så rädd att en hel tova ska fara :P haha

 

 

 

 

Main Schemai!


Fredag den 13!

 

Avlutar med LadyGaga&Beyoncés låt TElephone!

 

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0