party.

Helo ävrybady. ;D
har precis varit på en så kallad skyltsöndag. det var mys. dock dör mitt lilla samhälle ut mer och mer, men där vid 3 kom de mer folk iaf, kanske för att de skulle vara godisregn, men jag märkte inte av nått regnande godis? vi kanske missade det.. aja, sen for vi tvärt in på ladan. kollade vad matchen stod, de vart 7-0 till medle just när vi kom, så då for vi igen.
Iaf.. så ska jag och lotta kanske söka robinson, FAN VA COOLA TJEJER.
Hoppas ni har en bra kväll. nån mer som har varit på skyltsöndan idag?
/Linnéalu

uppdatering.. de var försent att anmäla sig till robinson 2010..
skitt.

Kommentarer
Postat av: lina

Jag var på skyltsöndagen! men bara en sväng :)

2009-11-29 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0