ska det verkligen bli en jul utan snö?

dom vart svingoda. gjorde en längd också med mandelmassa i..YUMMIE
såg just simon och thomas, dom två herrarna skulle aldrig någonsin få röra mitt hem. fan va fult dom gör..

föresten glöm inte rösta på eran favvo.. (jag röstade på den vita :D )
hehe*
http://www.raddajulen.nu/


jaaamen hallåja!.... :D
vad säger vi om idag. först och främst en stor lycka igår kväll innan jag gick och la mig, stoora snöflingor dinglade (alltså vad heter det egentligen inte dinglade va?!) ner, sen imorse stor besvikelse... regnet öser och det är plus grader och all snö som kom igår är borta.. i kobdalis har dom alltså 40 cm snö nu, jag ska flytta dit tror jag.. idag blir det bullbak för min del, lotta kommer å hjälper mig, han ju aldrig igår som de var tänkt! varför i hela friden nördar jag typ den här bloggen? jag tror jag ligger 1a med att skriva mest inlägg och mest ovärda inlägg ;)
aja de kommer bilder sen från bullbaket. jag kan ju tillägga att de blir första gången jag bakar glutenfria lussebullar, hur ska detta sluta?!
najs film från i helgen sandrow..


förstsen =
/linnéaL


Kommentarer
Postat av: fjellet

haha bäst liknelse!!

2009-12-01 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0