hahava?

HEeej! Hannfahlgren här. Fortfarande feber osv.... men imorgon SKA jag på skolan har jag bestämt.
Hur går det på skoolan? och hur många har gjort klart svenskan? jag är då inte ens i närheten av att vara klar...

Iallfall! Så har jag tråkigt och satt och googlade på mitt namn... haha, och sandras blogg dök upp där hon hade skrivit det här, som jag veeerkligen inte minns? sandra, stämmer det här?

"Vi gick en hel klunga i en korridor påväg mot  ny lektion.
Lite längre fram i klungan ropar Hanna på mig och tänkte att nuuuu ska jag vara lite busig här , så jag smög fram och blåste i hennes öra.
Hanna var dock inte beredd på detta och ryckte kraftigt till och en millískekund senare skrek hon :
"JAG KAN INTE RÖRA NACKEN!! "
nacken hade låst sig, och hon hade panik
HAHA , så vi stannade upp i nån minut och hjälpte henne att vrida på huvet igen......
hahahhhhhhaa hannafahlgren fick en en gång känna smärta pgr sandrawidman.
hanna,Jag ber om ursäkt för detta =] "


Kommentarer
Postat av: sande

haha jag tror faktist det hände! fast jag kommer verkligen inte ihåg det heller :D

2010-02-02 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0