need som help people / hanna

Hello classmates. Dålig uppdatering här!

Tänkte höra om nån vet vilka som ska redovisa på svenskan i veckan? är inte det minsta klar och vill verkligen inte se ajans besvikna min då man kommer dit och säger att man inte kan redovisa... är det nååågon som har koll?
Visst har vi oerhört mycket på skolan just nu? eller är det bara jag som halkat efter? Vi som har naturkunskap som inviduella har prov imorgon, känner mig inte alls redo. Kom på idén att lägga mig i badet och plugga idag, men på något konstigt sätt fick jag nackspärr efter jag stigit upp.................. Sååå om jag är något sne imorgon så vet ni nu orsaken.
Konstigt inlägg det här. Ska sluta skriva, nån annan får skriva nåt vettigare nästa gång.

Btw grattis till Antoine som fyllde 19 häromdagen!
Visste inte om jag vågade lägga ut denna bild... men om den är för stötande får du ta bort den, haha!

PS. anna fick också vara med på bilden eftersom hon också fyllt 19 ganska nyss! DSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0