layoutpleeez?

okej såjag blev less den tråkiga vita designen,
kan ingen faktist ta sig tid och göra en fin layout?
jaja tillvidare får den här väl duga.
btw cambridggruppen, typ 50 glosor och TEXTEN glömm inte den, till på måndag
skulle rekomendera att börja plugga typ nu för den är inte lättast läxan :P
och ha en trevlig helg klassen, sen tycker jag i ska styra klassfest någon helg snart, skulle inte vara mys?
ses på mångad, och lina, skulle du kunna ta med converse tygpåsen du lånade för ett bra tag sen :P
kom nyss på att jag hade den borta ^^ :)
och ja jag använde en "p"gubbe, live with it !
nu drar jag pews!
/sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

till på tisdag är glosorna

2010-01-16 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0