tänka-sig-att-vissa-faktist-tror-att-titanic-stavas-tatnic

okej ska vi återuppta den här bloggen då?

jag känner såhär, nu ahr vi bara några veckor kvar och den här bloggen komemr nog bara bli mer och mer använderbar allteftersom vi närmar oss studenten <3

så avd har hänt då? jaa vi hade ju våran konsert,

 
som vi fick grymme bra recentioner på så tummen upp där
för även om det blev lite drama ( som vi alla vet) så blev det allt som allt en grym konsert :)

efter det kom ju då..."projektrapportsveckan"...

 vi fick veta att svenska nationella muntliga ska hållas v 19 och 20, (nästa vecka och nästnästa, ta tag i det där nu allihopa)

sen var det ju självklart VALBORGS!!!!

och jag är säker på att alla spenderade den nykter med sin familj.....

 

 

iallafall så gick helgen väldigt fort och nu är vi här....vecka 18, och en väldigt chill vecka verkar det som.

vad är det egentligen vi ska göra i veckan? jo vi måste ju göra svenska talet, alla som ahr skapande ska lämna in sin bok innan torsdag, arbetsmiljöarbetet borde nog påbörjas innan man glömmer det, svenska lektionerna är frivilliga, engelska CAE har en artikel på 3-4 sidor som ska vara klar på onsdag, NKB har typ prov imorn ahr jag hört? kör prov för många, jaadu vad mer är det vi ska göra?...jag tror att det är väl det

jaja nu ska jag återgå till arbetet, ha en trevlig dag osv,

pewspews // Sofiali

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0